فرداها

گفتم: 

از همین لحظه به بعد
به دوستان و آشنایان
بگویید
روزهای خوبی در راه است
من یقین دارم
روزی همه زیبا خواهیم شد
غرق نور سلام تبسم
این روزها
احساس گنگ آشنایی می گوید
هوا روشن خواهد شد
و
کبوتری خواهد امد
واژه واژه
سطر به سطر
خبر خواهد اورد
از تولد هر روز ناگهانی مان
آن روز هرچه باشد
روزی شبیه دیروز
روزی شبیه فرداست
فقط کمی حوصله کن ! 

 

گفتا: 

صبر را دیده ای مهر بان
آری گو ئی تو لد دیگری است
بانوی شهر ما نیز از ره اسیر و عصیان
به تو لد دگر رسید شهر آشفته است
لیک در این آشفتگی یک صدائی می شنوم
خوب گوش بسپار به نو ا
"آرام گیرید امید را باو ر باید نمود "
"امید را باو ر نمو د "
وتو در آستانه شنیدن آوای امید
چه ز یبا ز عشق فر یاد کنی 

 

 

گفتم: 

اری فصل آفتاب خواهد امد
پس از فصل خواب پروانه ها
با عطر امید و میل ترانه
شریک غمگین گریه های من!
اصلاً زندگی چیزی نیست
جز همین
یاد ساده نگاه تو
و همین هوای
رویاهای ارغوانی
پرنده های بهاری در آفتاب
زلالی قطره های باران
در کوچه باغهای محبت
آری
من
قدر لحظه ها را خوب می دانم 

 

گفتا: 

فصل آفتاب اکنو ن است
همین دم که باو ر کردی آن را
همین لحظه که مشام تو عطر آگین ز مهر و آسمان شد
همین دم که اشک غم را در کنار خیره شدن به امید
همره ز دی و فکر شقایق کردی
ز ند گی چو ن گفته آن شاعر شهیر" غر قه شدن در حو ضچه اکنو ن است "
تن به آن بسپار و فر یاد بزن فر ادی چو ن فر یاد ز یر باران
که آری
آری
من قدر لحظه اکنو ن را می دانم 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه بانو چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

زیبا بود دوست با احساس و هنرمندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد